"an independent online kurdish website

هۆشدارى بۆ خەڵکى بەشەرەفى ڕۆژهەڵات


▪️ پەکەکە و سوپاى پاسداران خەریکى پیلانگێڕییەکى گەورەن لە ڕۆژهەڵاتی کوردستان

  • بەداخەوە پارتى کرێکارانى کوردستان (پەکەکە) لە جووڵەیەکى نانیشتمانى و ناکوردانە، خەریکى خۆتێهەڵقورتاندنە لە ڕاپەرینەکانى ڕۆژهەڵات.
  • بۆیە دەستى لەگەڵ سوپاى تیرۆریستى پاسداران تێکەڵ کردووە و گرووپێکى چەکداریی بە ناوى (ئیشتار) دروست کردووە.
  • ئەمەشیان بۆ ئەوەیە کە ئەم گرووپە ببەنە نێو ڕۆژهەڵات و لە نێو شارەکان تێکەڵ بە ڕاپەرینەکەى بکەن تا لەو ڕێگەیەوە سوپا دەرگاى کوشتنى لاوانى بۆ بکرێتەوە.
  • ئەمە لە کاتێکدایە کە پەکەکە لە بەرزاییەکانى قەندیل و جاسووسان لە سنوورى باشوورى کوردستان، ١٣ مەقەڕى هەیە کە دراوسێ و هاوبەشن لەگەڵ سوپاى تیرۆریستى پاسداران.
  • لە ورمێ ئۆفیسى پەیوەندییەکانى هەیە و لە شەنگالى باشوورى کوردستانیش، ژوورى هاوبەشى لەگەڵ حەشدى شەعبی هەیە، گرووپێک کە سەر بە سوپاى پاسداران و ئێستا لە سنە خەریکى شەهیدکردنى لاوانن.

  • نابێت لاوانى نیشتمانپەروەر فریوى ئەم پیلانگێڕییەى پەکەکە و سوپاى پاسداران بخۆن!

🌐  ئاڤاتودەى

▪️هەینی ـ ٢٧ى خەزەڵوەری ١٤٠١ی هەتاوی

▫️ ٦٤ رۆژ راپەڕین و مانگرتنی سەراسەری

ھشدار فوری! گروه پ ک ک با سپاه پاسداران در صدد ضربه به انقلاب آزادی ایران در کردستان است!

متاسفانه حزب کارگران کردستان پ ک ک در حرکتی غیر مسوولانه، مداخله‌جویانه و هماهنگ با سپاه پاسداران، با ایجاد گروهی جدید بنام «ایشتار» و تسلیح آنها قصد مصادره انقلاب در کردستان و سپس ایجاد فضا برای ورود اعضای این گروه به شهرهای کردستان را دارد. این در حالی است که پ ک ک در ارتفاعات قندیل و جاسوسان در مرز کردستان عراق دارای ١٣ پایگاه همسایه و مشترک با سپاه تروریستی پاسداران است، در ارومیه دفتر روابط دارد و در سنجار شمال عراق هم دارای اتاق مشترک با حشدالشعبی است. گروه مزدور حشدالشعبی که اکنون در حال کشتن فرزندان آزادی‌خواه سنندج و کل ایران هستند.

جوانان کردستان فریب گروه به ظاهر مبارزاتی پ ک ک تحت عنوان ایشتار را نخورند و توطئه را در نطفه خاموش کنند. پ ک ک باید بداند که کردستان ایران، روژاوا نیست!

جوانان کردستان هوشیارند و اجازه مداخله جویی هدفمند که نتیجه آن ورود ترکیه برای کمک به بقای آخوندها و ضربه به انقلاب است را نمیدهند.

 .

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی