"an independent online kurdish website

آقای احمدی نژاد گویا در مصاحبه خود با سی. ان. ان.، با بی تربیتی خاصی که واقعا گفتن چنین جمله ای، درپاسخ به یک خبرنگار نباید از دهان کسی درآیدahmadi_nejad-nmayendegan-guh_xurden-0

که اولا درجه اکادمیک “دکترا”دارد، دوما رئیس انتصابی یا انتخابی یک مملکت بیش ازهفتاد میلیون است و سوما درملاء عام و بایک رسانه، حالا این رسانه خارجی یا داخلی باشد، زیاد مهم نیست، بیرون آید. دراینجا آقای احمدی نژاد در حال گفتگو با سی. ان. ان.، یک فرستنده فرا گیر و جنجالی آمرکائی است.

البته این مسئله مربوط به گذشته است و به جملات قصار آیت الله ها به بایگانی باید برود. اما بی انصافی است اگر هر از چند گاهی از این جملات قصار تفسیری بدست داده نشود و به خاطر مردمان ملتهای ایران نیاورد که چه کسانی را به عنوان رئیس جمهور خود دارند و به چه کسانی رأی داده اند، اگر چه رأی کمترین اثری در انتصاب یا انتخاب دارد و آنها را به عنوان نماینده در مجلس قانون گذاری، نمایندگی می کنند؟ و درمجموع همه آیت الله ها از خوب و بد چه دسته گلهائی به آب می دهند و امروزه این آیت الله هاتعیین کننده شیوه زندگی برای بیش ازهفتاد میلیون جمعیت شده اند.

ahmadi_nejad-nmayendegan-guh_xurden-1

عکس اسکن شده صفحه اول کیهان ایران دربالا آورده ام که مردمان ملت های سر زمینم ایران وبقیه خوانندگان فارسی خوان عزیزبه قول یک دوست وهم میهن مبارزم که در دانمارک زندگی اجباری می کند، عمق فاجعه را ببینند.

“حزب الله، یعنی خریت! باور ندارید نگاه کنید”. این مطلبی است که من از یوتوب گرفته ام

در بالا در پاسخ به احمدی نژاد که به خبر نگار سی.ان. ان. گفته بود، “نمایندگان گه خورده اند”. یکی از نمایندگان مجلس ورقه ای را در دست دارد که بر روی آن نوشته شده من آن را در اینجا تأکیدا تکرار می کنم: “بسمه تعالی خودت گه خوردی”. در اینجا درجه فرصت طلبی را ببینید که یارو حتا هنگام فحش و ناسزا گفتن به دیگری واژه بسمه تعالی را از یاد نمی برد و بکار می گیرد!!

البته این قضیه بهمین جا ختم نمی شود. همه کسانی که در مملکت تصمیم می گیرند و یا تصمیم گیرنده هستند ازاین قماش اند و به قول عامیانه سرو ته یک کرباس هستند. از رهبر انقلاب گرفته تا آن ملای پیشنماز حرفهای بی سر و ته و بی ربطی می زنند که آغشته به دروغ محض است و خودشان هم احتمالا متوجه نیستند که گفتنش چه فاجعه ایست؟ برای مثال نخست یکی ازجملات قصار مرحوم ملا حسنی را می آورم که مرا بخاطر بند کردن به این ملا حسنی مرحوم تهدید به مرگ هم کرده بودند و آن هم در تبریز و از طرف یک دانشجوی حزب الهی. چون هنوز زنده هستم و برای اینکه به تهدیدش احترام بگذارم یکی دیگر از جملات ناب این مرحوم را در اینجا می آورم:

“شما اگر انسان بودی می رفتی تحقیق می کردی ببینی آقای مکارم چی گفته، نه این که من حسنی از اون دنیا بیام ترو ارشادت کنم ای حیوان الی الابد. برو ببین پیغمبر اسلام مرغ می خورد؟ برو ببین ائمه معصومین مرغ می خوردن؟ ای مرغدار، ای نادان، ای ابله، تو چرا شتر پرورش نمی دهی؟ شتر بدبخت خار میخوره دویست کیلو گوشت میده، این مرغ از صبح تا شب میخوره اونوقت دو کیلو نهایت دو کیلو و سیصد گرم گوشت داره، از قدقدش خوشت میاد؟ از فضله اش خوشت میاد؟ ای نادان برو سیب زمینی بکار، برو تو دریاچه ارومیه هویج بکار.
ای بی شهور، ای ابله، ای موسوی، ای کروبی، مرغ می خوری؟ من از همون اولش گفتم که در راس این مرغ خورها برلینی ها هستند، بیل کلنگها هستند، اوباماها هستند، ای خردادیان، ای رقاص، الان تو خوشحالی؟ قر می دهی؟ ای حیوان اگر در ارومیه بودی من خودم ترو اعدام می کردم.
این زنهایی که سگ می گیرند دستشان و به مغازه می روند تا مرغ بخرند، من با اینها یک صحبتی دارم، ای زن سگ باز، مرغ می خری می دهی به سگ پاکوتاهت بخورد تا مرغ به دست مومنین نرسد؟ شما از شاه هم بدترید از سلمان رشدی هم بدترید، دست و پای شما را باید برید، وگرنه چرا سیب زمینی نمی خری که مثل حیوان آرام یک گوشه نشسته؟ حالا برو بگو حسنی خشونت گر است، من ابایی ندارم، همین الان دو تا حوری بهشتی اینجا نشسته اند منتظر من، خانم….خانم….
همین اسرائیل و عزالدین و ایرلندیها بودند که شما را مرغ خور کردند، دشمنان اسلام این مرغ را وارد سفره ما کردند وگرنه در زمان اون ملعون کی مرغ می خورد؟ مغازه ها پر از مرغ بود چون کسی مرغ نمی خرید….تو نشانه ها را ببین ای احمق، صفها را ببین، ای زرشک پلو خور ملعون.
توی داهاتی هم که مرغ در خانه ات داری، تو هم همدست جنیفرهایی، همدست خردادیانیهایی، همدست سازگارایی، وگرنه چرا شتر نگه نمیداری؟ هان؟ شتر بده، مرغ خوبه؟ همین واحدیها همین گنجیها همین سروشها هستند که رفتن در دامن دشمن و هی مرغ مرغ می کنند، همین لعنت الله علیه ها هستن که می خواهند مردم ران مرغ بخورند، ای خاک بر سرتان.
من شما را نصیحت می کنم، شما را فتوا می دهم: مرغ حرام است، گوشت حرام است، شیر حرام است، هرچیزی که نیست حرام است، حالا تو خود دانی”. فراموش نکنیم این جملات ازدهان کسی خارج شده که مادام لاعمرنماینده امام درارومیه بود.

خوب من مطلب را همانگونه که بوده آورده ام، ببخشید اگر غلط املائی در آن هست. ما هنوز نظیر ملا حسنی ها زیاد درجمهوری اسلامی داریم. اجازه دهید، از همان بالا آغاز کنم و واژه به واژه جلو بروم. آقای علی خامنه ای رهبر ولایت فقیه در مورد آزادی جملات زیر را گفته است و ما باهم با کامنت نگارنده می خوانیم:

آزادى فكر و بيان يكى از ارزشهاى انقلاب بود. (این پرانتزهای زیر، کامنت نگارنده اند)
(بیان این مطلب درست است، همین آزادی انسانهارا به خیابان کشاند نه چیز دیگر)
در ادامه می خوانیم: “استقلال و آزادى به بهترين وجه در كشور ما وجود دارد.”
(از طرفی این یک دروغ محض و عوامفریبی است. زیرا هرکسی دهان باز کند و باور دیگری داشته باشد سر به نیست می شود. از طرف دیگر درست می گوید. آزادی مطلق برای کسی که نظام و ولایت فقیه را چشم بسته قبول کند وجود دارد. آزادی برای کسانی که عوامفریبند و هر هجوی می خواهند می گویند و فقط به نظام انتقاد نکنند، آزادی مطلق وجود دارد.)
این آقای رهبر می گوید: “امروز خوشبختانه در ايران، آزادىِ فكر كردن و فكر را بيان كردن، در دنيا كم ‏نظير است.”
(این دیگر بی شرمی است و یا مردمان ملتها را نادان دانستن است. من که حتا یک پرنده هم سر نبریده ام، اگربه ایران بروم زیر شنکنجه مراخواهند کشت و حتا دراینجا نیز تأمین جانی ندارم. تازه حالا که اروپا هستم فقط به خاطر نوشته هایم، هرماه مرا به عناوینی تهدید بمرگ می کنند)
“آقای خامنه ای می گوید: “عقيده‏ى ما بر اين است كه رشد و تكامل انسانها بدون فضاى آزاد امكان ندارد؛ در فضاى استبدادى امكان‏پذير نيست كه افراد و جامعه رشد كنند؛ استعداد انسانها بايد در فضاى آزاد رشد كند؛ انسانها هم در اين فضا تعالى و تكامل پيدا مى‏كنند”.
(این جمله کاملا درست است، بهمین دلیل اجازه داده نمی شود کسی رشد فکری بنماید و اکثر جوانان نخبه اگر امکانی بدست آورند، مملکت را ازدست دیکتاتوری ترک می کنند. یعنی همان دیکتاتوری که خامنه ای ازآن صحبت می کند درایران کنونی به شیوه وحشتناک آن حاکم است. من روزی نیست که دهها نامه دریافت نکنم و همه قصد فرار از مملکت دارند و راه تحصیل و فرا گیری را بر آنها بسته اند)
“ما براى آزادى خيلى احترام و ارزش قائليم و به صورت مبنايى هم معتقديم كه آزادى بايد در جامعه باشد؛ آزادى فكر، عقيده و رفتار”.
 (این یک دروغ اسلامی است. در واقع در مملکت ایران هیچ کسی آزاد نیست حرف مخالف بزند. هرکسی چیزی بگوید که بمذاق اسلامیون خوش آیند نباشد، بنام بی بند و باری اورا سرکوب می کنند و به فجیع ترین و بی آبرو ترین وضع اورا می کشند و یا خوار می کنند.)
“مراد از آزادى همان آزادى بيان و آزادى فكر است”.
(این کاملا درست است، اما در ایران چند ملیتی خبری از آن نیست و هرکسی فقط افکارش رابیان کند به شدید ترین شکل با او برخورد می شود وانواع تهمتها به او زده خواهد شد که اصلا واقعیت ندارند.)

همین آقای آیت الله خامنه ای در رابطه با استقلال می گوید: (پرانتزها کامنت نگارنده است)
“آدم مستقل وابسته به خدا است”.
(و حتما می گوئید چون خدا غایب است و کار دارد، پس انسان وابسته به نماینده خدا بر روی زمین است! یعنی سایه او در گذشته شاه بود و اکنون آیت الله است)
“اساس مسئله براى يك ملت، استقلال و آزادى است”.
(این جمله نیز برای ملتها کاملا درست است پایه و اساس، استقلال و آزادی همه ملتهای یک سرزمین است. اما خود خامنه ای می داند که ما در ایران نه استقلال داریم و نه آزادی.)
“استقلال فرهنگى، مهمتر از استقلال سياسى و اقتصادى است”.
(شرمتان باد، در ایران چیزی که وجود ندارد استقلال فرهنگی است. شما هیچ کسی را با فرهنگ دیگری اگر اسلام را رد کند، استخدام نمی کنید. حالا بفرض اسلام شما در اکثریت است، اما بی شرمی است اگر بخواهید همه تابع شما باشند.)
“استقلال و آزادى به بهترين وجه در كشور ما وجود دارد”.
(اینهم با پر روئی از آن دروغهای شاخ دار است. چیزی که در ایران اصلا وجود ندارد آزادی است و استقلال دیگر چه عرض کنم. همین بس که بگویم دنیای غرب کمی تحریم را جدی گرفت یورو از 1500 تومان در مدت چند روز به 4500 تومان رسید! این است آن استقلالی که از آن حرف می زنید. شرمتان باد)
“آقای خامنه ای در رابطه با نظام جمهورى اسلامى اظهار داشته است:
آنچه كه اين كشور را نجات مى‏دهد، اسلام است؛ همچنان كه در دوران دفاع مقدس، آنچه كه اين ملت را نجات داد، اسلام بود”.
(این یک دروغ محض است، جام زهر نوشیدن خمینی بقیه مردمان ملتهای ایران و کشور ویران شده را از شر جنگ نجات داد. بعلاوه در هیچ دوره ای از تاریخ به اندازه این 33 سال مردم از اسلام متنفر نشده اند. و به قول آیت الله خمینی: “اگر ما برویم اسلام رفته است”.)
“ايستادگى و مقاومت، تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب است”.
( این جمله درست است، ایستادگی و مقاومت برای کشتن مخالفان تنها راه نجات اسلام است. شما فکر می کنید که اگر مخالفانتان را بکشید، بد نام کنید و از میدان بدر برید اسلامتان نجات یافته است. متأسفانه یاخوشبختانه نتیجه عکس ازاین عمل ننگینتان گرفته می شود.)
(متمنی است به این جملات زیر توجه فرمائید.)
“براى تداوم انقلاب و خط امام به مجاهدت سخت‏ترى نيازمنديم. حفظ نظام از واجب ‏ترين فرائض است”
(این جملات نشان می دهد که پایه های نظام می لرزد و خود رهبر متوجه شده است که غیر مستقیم بر مجاهدت بیشتری یعنی برای حفظ نظام به کشت و کشتار مخالفان بیشتری نیاز است. بهمین دلیل روز به روز بر اعدامها افزوده می شود.)

(این آقای رهبر در رابطه با اصلاحات، می گوید):
“اصلاح اين است كه هر نقطه‏ى خرابى، هر نقطه‏ى نارسايى، هر نقطه‏ى فاسدى، به يك نقطه‏ى صحيح تبديل شود”.
(همین است که در جمهوری اسلامی فساد اخلاقی، نیرنگ، دروغ و حقه بازی بیداد می کند، تورم و بیکاری روز بروز بالا می رودو مردم واکثر نخبگان جامعه ازمملکت فرار می کنند. در تاریخ ایران به اندازه این 33 سال، فساد اخلاقی و دروغ و نیرنگ و کلاه برداری و حقه بازی، در سایه اسلام ناب محمدی این آقایان وجود نداشته است.)
“اگر اصلاحات، پيشرفت و نوآورى براساس ارزشهاى انقلاب نباشد، جامعه دچار نا كامى خواهد شد”.
(چه ناکامی بدتر از این که در 33 سال گذشته گریبان گیر جامعه شده است؟)
(در پایان این مطلب که نمی خواهم بیش از این نمک روی زخمهای عمیق هم میهنان بپاشم، فقط به یک نکته دیگر اشاره می کنم درمورد انتخابات. خامنه ای باپرروی می گوید:)

“آزادانه‏ترين انتخابات، مستقل‏ترين مجلس، مردمى‏ترين حكومت، در جمهورى اسلامى است”.
(من نمی دانم این مرد چرا از این خدای خود ساخته اش هیچ باکی ندارد؟ چرا دروغ به این بزرگی را تحویل مردم جامعه می دهد؟ آیا کسی هست که به این هجویات باور کند. اگر باشد یا بسیار ساده لوح است یا واقعا احمق. ما می دانیم که به خیلی از دختران و پسران جوان که فقط پلاکارتی را حمل می کردند که بر آن نوشته شده بودند: رأی من کو؟، با فجیع ترین نوع رفتار کردند و به آنها تجاوز نمودند! این است آن اسلام ناب محمدی؟
“انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و كشورشان است؛ چون مجلس مركز قانونگذارى است”. (بله همین بود، به آنهائی که گفتند رأی من کو؟ تجاوز کردند!!)
“اهميت انتخابات مجلس اين است كه شما با انتخاب نماينده‏ى مجلس، در واقع سرنوشت كشور را در چهار سال آينده رقم مى‏زنيد”.
(درست است مجلس و نمایندگان آن مهم هستند و آینده کشور را رقم می زنند که انتقام جو باشند. مثلا اگررئیس جمهوری به آنها گفت گه خوردند، یکی ازآنها باگرفتن پلاکارتی بر دست بنویست بسمه تعالی خودت گه خوردی!!)
“شركت در انتخابات يك وظيفه است”.
(بله، این یک وظیفه است، اما اگر آدم اجازه داشته باشد چه کسی را انتخاب کند، نه احمدی نژاد قاتل بیش از 702 نفر از مخالفین را. بنا به گفته خودشان و نامه تقدیر محرمانه آقای فلاحیان در رابطه با احمدی نژاد.)
“خصوصيت و فرق يك تشكيلات انسانى با ماشين اين است كه ماشين اراده‏يى از خود ندارد. … ولى دستگاه انسانى و بشرى اين‏گونه نيست. در هر بخشى يك اراده وجود دارد. … همه‏ى اين اراده‏ها بايد كار كنند. … آقايانى كه در بخشهاى مختلف مشغول هستيد، كمال جد و جهد را بكنيد، تا آن كارى كه به عهده‏ى شماست، به بهترين وجهى انجام بگيرد”.
(مانند علی کردان باشید، تقلب کنید و از راههای اسلامی مانند وزیر کشور صادق مصلحی میلیاردر شوید)  (آقای خامنه ای در مورد اتحاد می گوید):
“اتحاد مسلمين و صفاى دل آنان، شرط اصلى اعلاى كلمه‏ى اسلام است”.
(بعیر از وابستگان به اسلام وابستگان به آئینهای دیگری تابع کشور و سرزمین ایران هستند. آنها همه مسلمان نیستند. اتحاد آنها چه می شود؟!)
بقیه را می گذارم برای فرصتی دیگر. آرزو دارم مردمان ملتهای ایران از خواب بیدار شوند . ببینند چه کسانی با چه طرز تفکری بر آنها حکومت می کنند؟

هایدلبرگ، آلمان فدرال 13.2.2013  

 دکتر گلمراد مرادی

Dr.g.moradi41@gmail.com

{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی