"an independent online kurdish website

اینجانب خسرو عبداللهی، مسئول روابط حزب دمکرات کردستان ایران در فرانسه‌،‌ با تاخیر از نشر مقاله‌ای در روز 14 دسامبر 2011 در سایت xornews تحت عنوان مصاحبه‌ با من مطلع شدم. من ، ضمن تکذیبی که‌ در پی می آید، از مسئولین سایت مزبور میخواهم که‌ با درج بلادرنگ این پاسخ در سایت xornews ‌ مسئولیت خود را بجای آورند.xosrow_abdullahi

من نه‌ تنها با سایت xornews بلکه‌ با هیچ سایت دیگری در این زمینه‌ مصاحبه‌ نکرده‌ام.

در این مصاحبه‌ی ادعائی که حتی‌ روزنامه‌ نگار باصطلاح مصاحبه‌گر شهامت گذاشتن نام خود در پای آنرا نداشته‌، چیزهائی به‌ من نسبت داده‌ شده‌ که‌ نادرست میباشند و مخلوق خیالات سازنده‌ی آن.

ملاحظات و نظرات من در مورد رفقا و همرزمان پیشین مان کاملا روشن و مورد شناخت خود این رفقا نیز می باشد.

خط سیاسی حزبی که‌ من افتخار مسئولیت سیاسی آن در فرانسه‌ را بعهده‌ دارم نیز در این زمینه‌ کاملا` روشن است و بدور از هر گونه‌ خشونت و برادر کشی.

اگر هم دارای دیدگاههای سیاسی متفاوت باشیم، در زمینه‌ های زیاد و از آنجمله‌ در کرد بودن و مبارزه‌ در راه‌ آزادی مشترکیم.

با صرف نظر کردن از تمام پرخاشها و ملاحظات بد بینانه‌ی ناشی از این مصاحبه‌ی ادعائی، علاقمندم به‌ تمام هممیهنان کرد، به‌ خوانندگان سایت مزبور و سایتهای دیگری که‌ گفته‌ های دروغین منتشر شده‌ در سایت xornews را نقل کرده‌اند، اطمینان بدهم که‌ من صاحب چنین مصاحبه‌ای نیستم.

لذا، مسئول سایت xornews را به‌ سهل انگاری و بی مسئولیتی متهم میکنم.

از طرف دیگر، همه‌ی مسئولین سایتهای کردی را فرامیخوانم که‌ قبل از اینکه‌ شرافت و حثیت انسانهائی را که عهده‌دار مسئولیتی مهم از جانب احزابی معتبر هستند را به‌دست افراد نا مسئول زیر پا بگذارند، منابع مورد استفاده‌ی خود را تحت بررسی جدی و دقیق قرار دهند. البته‌ روی سخنم با سایتهای مسئولا ست و نه‌ آنهائی که‌ تبدیل به‌ پرخاش نامه‌ شده‌اند.

وانگهی، حل هر گونه‌ مشکل و اختلافی بین گرایشها، گروهها و احزاب کرد از طریق مسالمت آمیز اعتقاد همیشگی من و حزبی بوده‌ که‌ افتخار نمایندگی آن در فرانسه‌ را عهده‌دار میباشم.

امید است که‌ با این پاسخ، به‌ هر نوع پلمیک وجدل و سوء تعبیرو تفسیر و نیز دروغی که‌ به‌ من نسبت داده‌ شده‌ پایان داده‌ باشم. در ضمن از مسئولین سایت xornews میخواهم که‌ به‌ محض دریافت این پاسخ، به‌ درج آن در صفحه‌ی اول خود، همراه‌ با همان عکسی که بشکل پاپارازی (گرفتن عکس از کسی بشیوه‌ی دزدکی) از من گرفته‌اند و همراه‌ با آن باصطلاح مصاحبه‌ بدون اطلاع و اجازه‌ی من پخش نموده‌اند، اقدام نمایند.

لازم است که‌ این کار طی 24 ساعت بعد از دریافت پاسخ من صورت گیرد. بعد از انقضاء این مهلت و عدم نشر آن در سایت xornews ، از طریق قانون و مراجع صلاحیتدار اقدام خواهم کرد.

برای هر گونه‌ کار و ارتباطی، باید با وکیلم که‌ مشخصاتش در نامه‌ی پیوست ارسال میگردد، تماس گرفته‌ شود.

خسرو عبداللهی

پاریس ـ 29 دسامبر 2011{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی