"an independent online kurdish website

سەرۆکی پژاک لە وتوێژێکی کورت  دا لە گەل ڕادیۆ کوردانە  ، بەیاننامەی باسکی حیزبەکەی  کە لەوێدا هەڕەشەیان لە دێمۆکرات  وکۆمەڵە کردبوو ، بە قازانجی گەلی کورد نازانێ و پێیوایە هەڵەیەکی گەورە کراوە لە بابەت دەرکردنی وەها راگەیاندراوێکی هەڕەشە ئامێز دا و بۆیە بە گوتەی بەڕیزیان ، ڕووبەرووی رەخنەیەکی زۆر بوونەتەوە.

pjak_bruksel

شیمانەی ئەوە دەکرێ کە جڵەوی حیزبەکە نەک لە دەستی سەرۆکەکەی دایە ، بگرە لە قەندیل و بە بێ ئاگاداریی ئەو بڕیاری بۆ دەدرێ . کەوایە قسەی ئەو لایەنانەی کە دەڵێن : پژاک حیزبێکی سەربە خۆ نیە ، سدق دەکا .


……….

حاج احمدی این اطلاعیه در شرایط کنونی نمی تواند در خدمت ملت کرد باشد و یک اشتباه بود.

کردانه: محمدرضا اسکندری:طی تماس تلفنی با حاج احمدی رهبر حزب پژاک ( پارت ژیان آزاد کردستان) در رابطه با اطلاعیه جدید پژاک که در ان به احزاب روژهلات حمله شده است چند سئوال از ایشان نمودم. به خاطر اینکه ایشان راهی سفر بود نتوانست با ما مصاحبه نماید وی در فرصت کوتاهی که ایشان داشتند از وی چند سئوال در رابطه با بیانیه نمودم از وی سئوال کردم در این شرایط تاریخی آیا به نفع ملت کرد است که اینچنین اطلاعیه داده شود. حاج احمدی همانند رهبران احزاب اروپائی که هر وقت حزب انها اشتباه می کنند صادقانه ان اشتباه را به گردن می گیرند. گفت این اطلاعیه در شرایط کنونی نمی تواند در خدمت ملت کرد باشد و یک اشتباه بود که بخش نظامی انرا صادر نموده است. ما از طرف دوستان و حتی نیروهای خودمان مورد انتقاد قرار گرفته ایم که ما همه این انتقاد ها را روی چشم می گذاریم. وی گفت این حرکت به خاطر هجوم فیس بوکی هوادران احزاب روژهلات بر علیه پژاک بوده است که چند ماه است شروع شده و این عکس العمل آنها بوده است. وی گفت میدان مبارزه ملت کرد نباید فیس بوک باشد و سیاه کردن احزاب را از هر طرف که باشد یک اشتباه است و ما قسمت این شتباه را می پذیریم امید است که احزاب دیگر هم به این نتیجه رسیده باشند که وقتی که هواداران تشکیلاتی آنها چیزی در فیس بوک و یا حتی در رساناهای حزبی شان به نقل از دشمن ملت کرد در رابطه با پژاک می نویسند برخورد اصولی نمایند. ما نباید کاری کنیم که افردی که فیس بوک را برای وقت گذرانی استفاده می کنند. حرف های غیر حرفه ای انها را برای ضربه زدن به مبارزه ملت کرد و فرزنداش مورد قبول و تائید قرار دهیم. ما باید با این طیف هواداران در هر حزب کردستانی باشند برخود اصولی کنیم. در رابطه با این اطلاعیه کردانه فردا یک مصاحبه با حاج احمدی دارد که پس از انجام مصاحبه انرا در اختیار شما قرا خواهیم داد 

شما خوانندگان سایت اگر سئوالی دارید که می خواهید با آقای حاج احمدی در میان گذاشته شود تا ساعت 16.00 فردا با ایمیل کردانه ما بفرستی .

Info.kurdane@gmail.com

{jcomments off}


سەرچاو:

http://www.kurdane.com/news-details.php?id=8686




نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی