"an independent online kurdish website

 اخيرا گروهى تحت نام شوراى ملّى ايران بر روى صفحه فيس بوكى خود خبرى را با تيتر:” حزب دمكرات كردستان ايران نيز به پشتيبانان و برنامه گزاران همايش گراميداشت ٨ مارس در كلن و جاى جاى اين گيتى پيوست” منتشر نموده است.

ronkrdnewe__Kopie

حزب دمكرات كردستان ايران از ابتداى تأسيس خود همواره موضوع زنان،مشاركت زنان و اصل برابرى حقوق زنان را جزوى لاينفك از مبارزات سياسى خود قرار داده و حضور زنان مبارز و آزاديخواه براى احقاق حقوق ملى و جنسيتى خويشتن در صفوف اين حزب شاهدى بر اين مدعاست. ما ضمن حمايت از جنبشهاى آزاديخواهانه و برابرى خواهانه زنان در جهان،منطقه،ايران و كردستان،اعلام مينمائيم انتشار نام حزب دمكرات كردستان ايران در ليست حاميان و پشتيبانان اين همايش بدون هماهنگى و اطلاع اين حزب بوده و هيچ يك از ارگانهاى رسمى و كميته هاى حزب در نشستها،جلسات و توافقات اين گروه حضور و اطلاع نداشته اند و هيچ نماينده اى از جانب حزب دمكرات كردستان ايران نيز در اين همايش حضور نداشته است. 

 تعدادى از احزاب،انجمنها،گروهها،اتحاديه ها و تشكلهاى موجود در ليست مذكور نه تنها براى حزب ما ناشناخته بوده بلكه تاكنون هيچ گونه نشست و توافق و پروژه مشتركى را با يكديگر نداشته ايم. 

مجددا ضمن ابراز اعتراض خود به شوراى ملى ايران مبنى بر انتشار نام حزب دمكرات كردستان ايران بدون هماهنگى در اين ليست،اخلاق سياسى اقتضا ميكند سازمان مذكور ضمن حذف نام حزب ما از ليست مذكور نسبت به اصلاح اشتباه عمدى يا غيرعمدى خود بطور رسمى بيانيه اى در اين خصوص و براى تنوير افكار عمومى صادر نمايد. 

حزب دمکرات کردستان ایران

کومیتە المان 

09.03.2013

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی