"an independent online kurdish website

وبسایتی که محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه جمھوری اسلامی معرفی کرده است، نه تنها مربوط به وام یک میلیون تومانی نیست، بلکه مربوط به اهدا و انصراف از دریافت یارانه نقدی است.

بهره ۱۲درصد هم از مردم دریافت میکنن!

این وبسایت به صورت زیرکانه‌ای طراحی شده و دو گزینه «اهدا یارانه» و «انصراف» را شامل می‌شود که در صورت وارد کردن مشخصات، یارانه مراجعه‌کننده قطع خواهد شد.

اعتراضات نسبت به اقدام عجیب دولت در معرفی سایت وام معیشتی و فریب خوردن مردم در زدن گزینه اهدا یارانه!

با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید اینایی ناخواسته از یارانه انصراف دادن رو مبالغشون در قالب وام میدن به اونایی که احتیاج دارن و از اونطرف نه تنها اصل پول رو پس میگیرن بلکه بهره ۱۲درصد هم از مردم دریافت میکنن!

به این میگن معامله دو سر سود

امیدواریم دولت فکری به حال فریب خوردگان بکنه چون واقعا خیلی ها با همین یارانه زندگی میکنن  ‏اشتباه ‎#نوبخت!! رئیس سازمان برنامه و بودجه در اعلام سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها

منجر شده که برخی از یارانه‌بگیران  در عناوین صفحه‌ی اصلی سامانه‌ی مورد نظر که به عنوان پیش‌فرض روی ‎#اهدای_یارانه تنظیم شده بود، یارانه خود را به اشتباه اهدا کنند.

این سایت برای اهدای ‎یارانه و انصراف از آن است نه ثبت‌نام یارانه یک میلیون تومانی برای کمک معیشت خانوار، لطفا اطلاع‌رسانی کنید

مراقب باشید یارانه خود را به اشتباه حذف نکنید

روز گذشته با اعلام خبری مبنی بر ثبت‌نام در سایت برای دریافت وام یک میلیونی از سوی «نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه، تمام نظرها به سایت هدفمندی یارانه‌ها که تنها سایت رسمی اعلام درخواست یارانه‌ای محسوب می‌شود، جلب شد.

با پیگیری‌ها مشخص شد که هنوز در این سایت، سازوکار و زمانی برای ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته نشده است.

 اشتباه سازمان برنامه و بودجه باعث شده مردم با مراجعه به این سایت به اشتباه اطلاعات خود را در قسمت اهدای یارانه وارد کنند.

در این بین عده‌ای با ثبت درخواست اهدای یارانه، بابت حذف یارانه خود نگران شدند.

اشتباه

تو این روزای گرفتاری ملت

فکر و خیال رو چند برابر میکنه

مردمی که از روزای اول اعلام #درخانه‌بمانید و وعده های یارانه معیشتی و وام منتظر بودن تا اقدام کنن

اشتباها یارانه خود را بخشیدن

حال چه کسی جوابگو هست ؟

کدوم مسئول پاسخگوهه؟

باز من نبودم ، من خبر نداشتم جدید؟

خبر از چندین منبع

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی