"an independent online kurdish website

آیت الله عظما، رهبرجمهوری اسلامی ایران، آقای سید علی خامنه ای، احتمالااین سومین نامه است درباره فساد مالی درخلال زمام داریتان، برای شما می نویسم.

اگر چه احتمالا فرصت ندارید، آرزو دارم آن رابخوانید این به سود شما است. در“حکومت عدل  علی” که همه سران رژیم به صراحت گفته و می گویند، قصد دارند“حکومت عدل علی” را در کشور پیاده کنند. علی ابن ابیطالب اینطور، مانند شما حکومت، کرده؟! اگر این طور است باید دور همه چیز را خط کشید. پس شما از امام علی یاد گرفته اید شیوه حکومتداری را در فرن 20 و 21. آخرگویند: علی امام اول شیعیان جهان درهنگام خلافت اش شبهاسنگ به شکم می بسته و می خوابیده که مبادا در جهان اسلام، تحت رهبری اوکسی گرسنه بخوابد”! نقل به  معنی، این داستان تاچه اندازه درست، یانادرست است، می گذاریم برای اسلام شناسان و محققان آئینی، در این نامه که هدف اصلی شما و درد دلی با مردمان ملیتهای باورمند و اهل مطالعه است، که از خود بپرسند، چرا این حکومت اسلامی از همه حکومت های دیکتاتوری خشن تر و فاسد تر اند. در ایران  41سال گدشته، رشوه خواری، دزدی، فساد اخلاقی و دروغگوئی چندین برابر از دیکتاتوری گذشته شده است!! ما برای اینها انقلاب نکردیم، بلکه برای آزادی و دمکراسی، وضعیت بهتر و عالی تر از نظر اقتصادی و اجتماعی انقلاب کردیم و خون دادیم.

هیچ از خودتان پرسیده اید، چرا اکثر آنهائیکه از دیپلم بیشتر سواد دارند و اهل مطالعه هستند و آنهائیکه کتب مقدس را عمیقا می خوانند، بی دین می شوند؟! پرسش بجائی است. من هم نظیز همین پرسش را از حضرتعالی دارم؟! ما از کثافتکاریهای شما که قول “حکومت عدل  علی” را دادید، می گدریم. اکنون چطور؟

حتما آقای اکبر طبری را که حدود 20 در مشاغل قضائی مهم جمهوری اسلامی ایران بوده، خوب می شناسید. اکنون یکی از اختلاس گران است و زندانی و به دلیل دزدی مورد محاکمه قرار  دارد.  چرا ایشان را در مشاغل مهم کشوری گمارده اید، هنگامی که صدها نفر رو راست تر و پاک تر و متخصص تر از او داریم، اما غیر مسلمان و  غیر ظاهرساز که درایران هستند؟ اکنون شاید بفرمائید که من اورا نگمارده ام بلکه  اورا قوه قضائیه انتخاب کرده. در قرن 21 هستیم و در اینجا دیگر نمی شود سر مردمان قلب پاک و خوش باور شیره مالید، و این را از حضرتعالی پذیرفت زیرا رئیس قوه ی قضائیه، آقای لاریجانی، بدون اجازه ی شما آب نمی خورد، مگر این که … ! اکنون او رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است! از اوایل انفلاب تا سالهای اخیر، دهها نفر از این فرصت طلبان که خود را بظاهر مسلمان نشان داده بودند و همه ی آنها، “کتب مقدس” را مانند حضرتعالی خوانده اند و یقین دارند که محتوای آن ها یک مشت مطالب عوام فریبانه است. تقاضا دارم مجددا این ویدئو درباره فساد مالی و اشاراتی به محاکمه فسادگران در دادگاههای انقلاب راملاحظه فرمائید، اگر تاکنون ندیده اید. باید گفته شود این ویدئو از بی بی سی لندن بخش فارسی است.

https://youtu.be/ClhJI3DuXZI?t=61   

ازاینها بگذریم درباره غلامرضامنصوری معمم قاضی رشوه خوارچه می فرمائید؟ او وحضرتعالی حتما قرآن مجید و دیگر کتب تاریخی و“مقدس” را خوانده اید! با اطمینان ازمحتوای آنها مطلع هستید وخوب می دانید، چه چیزی در آنها نوشته اند. بهمین دلیل وقعی نمی نهید به بهشت و دوزخ. آنهائیکه از وجدان و شرف، چیزی سرشان نمی شود، 500 هزار یورو که سهل است میلیونها از بیت المال می دزدند. کسیکه فقط یک جو وجدان سرش بشود دست بدزدی نمی زند. میلیونها جوان تحصیل کرده در مملکت بیکار اند، اما شما بجای ایجاد محل کار، برای آنها دست بتبلیغ برای اسلام می زنید و میلیونها دلار20 هزار تومانی به حزب الله لبنان، به انقلابیون یمن می دهید و درسوریه بردعلیه مردم کرد، در آن کسور، خرج می کنید. چرا به آینده خود و اسلام نمی اندیشید؟! دراینجا روی سخنم نه فقط با حضرتعالی، بلکه باعامه مردمان دل پاک وخوش باور است. تقاضا دارم آنهائی که این ویدئورا بدلایلی موفق نشده اند ببینند، ملاحظه بفرمائید و خود قضاوت کنند.

ویدئو بی بی سی درباره خودکشی غلامرضا منصوری وکالبد شکافی (منبع: بی بی سی فارسی)  

    
https://youtu.be/Ij5-QNnCmNA?t=580 

آقای آیت الله عظمی سید علی خامنه ای، رهبر فعلی جمهوری اسلامی ایران، شما خوب به ماهیت اسلام آشنائی دارید و بیشتر از آیت الله های دیگر از نظر سیاسی و اجتماعی آگاه  هستید. چرا واقعیت رابه مردمان پاک دل وخوش باور ایران نمی فرمائید که نام نیکی در تاریخ بجای گذارید؟ اسلامتان جز غارت، کشتن و غنیمت گرفتن، بندرت چیز دیگری به انسان ها یاد می دهد؟ این دزدان و غارتگران از من نوعی بهتر کتب مقدس را خوانده و فهمیده اند، منتها فرقی هست بین انسانها، این حضرات دزدها و غارتگران، حتا یک سرسوزن بوئی از شرافت و وجدان نبرده اند، به همین دلیل پاروی شرف وشخصیت خود می گذارند، اما انسانهای شریف حاضر نیستند بهر قیمتی، یعنی بقیمت وجدان و شرافت زندگی کنند. در اوایل نامه کوتاه به حکوت عدل علی، اشاره ای کردم. اکنون ویدئو دیگری درباره عدالت به حضرتعالی وخوانندگان ارجمند و علاقمند. این نام به گوشتان آشنا است و حد اقل چندین بار، نامه سر گشاده برایتان نگاشته است. متمنی است آن را بخاطر بسپارید برای روز مبادا

https://youtu.be/NjAtUG9xh5w?t=962

گفتگو در بی بی سی در باره عدالت    

هایدلبرگ، آلمان فدرال 27. ژوئن 2020

دکتر گلمراد مرادی

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی