"an independent online kurdish website

تعقیب رهبران یک گروه مسلح مورد حمایت دولت‌های خارجی در خارج از مرز‌های ملی را بی هیچ تردیدی باید شکلی از اشکال دفاع مشروع قلمداد نمود.dr_Sherefkendi_001

_______________________

رسانه حکومتی فارس در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۱، رفسنجانی را بخاطر اذعان به ارتکاب جنایت تروریستی در رستوران میکنوس آلمان مورد حمله قرارداد و نوشت در این صورت خود رفسنجانی هم متهم این عمل است. رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه یی که دو هفته پیش منتشر شد، گفت: افراطی‌هایی بودند که هنوز هم هستند و همیشه بوده‌اند. میکونوس هم از همین نوع است»
خاطر نشان می شود، دادگاه آلمان دررسیدگی به جنایت تروریستی میکونوس که درسال۱۳۷۱توسط رژیم آخوندی صورت گرفت، خامنه ای ولی فقیه ارتجاع، رفسنجانی رئیس جمهور، ولایتی وزیر خارجه و آخوند فلاحیان وزیر اطلاعات وقت رژیم را محکوم کرد و تحت پیگرد بین المللی قرار داد.
ارگان خبری سپاه پاسداران که خود نیز ارتکاب این جنایت توسط عوامل رژیم را پذیرفته است، درخصوص اذعان رفسنجانی نوشته است: «…در روابط بین‌الملل حتی اگر سرویس‌هاِی امنیتی برون مرزی کشوری واقعا” آنها را انجام داده و همه نوع سند و مدرک هم علیه آنها وجود داشته باشد، موضع رسمی و همیشگی دولتمردان و سیاستمداران هرگز چیزی جز انکار هر گونه ارتباط نیست».
ارگان خبری سپاه پاسداران در توجیه این جنایت اضافه کرد : تعقیب رهبران یک گروه مسلح مورد حمایت دولت‌های خارجی در خارج از مرز‌های ملی را بی هیچ تردیدی باید شکلی از اشکال دفاع مشروع قلمداد نمود..

برگرفته‌ از : وب سایت همبستگی ملی

{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی