"an independent online kurdish website

مکاتبه و نامه نگاری های اقای هادی صوفی زاده واقای بابک امير خسروی را خواندم . ايرادهای در ادبيات دو طرف ديدم که اين نوع کفتار در شآن اين دو بزرگواران نييست . sadiq_kelhur

اقای خسروی متهم ميکند که حزب دمکرات کردستان ايران به رهبری مصطفی هجری آن دمکرات زمان رهبری دکتر قاسملو نيست چون در زمان دکتر قاسملو خواهان خودمختاری بوده حال خواهان فدراليسم است.

اقای خسروی خودمختاری را به فال نيک ميگيرد در راستای تماميت ارزی ايران ولی سيستم فدرالی را خطری برای تجزيه ايران ميداند و حزب دمکرات و رهبر حزب اقای هجری را تجزيه طلب ميخواند.اولآ تجزيه طلبی نه جرم است نه گناه کبيره ثانين اقای خسروی به جای اين ننگ و بر چسب زدن ها کمی به خود زحمت بده در گوگل که يک سايت جهانی است سرچ کن کجا گفته شده که سيستم فدرالی برای تقسيم کشوری به کار گزفته شده ؟ بر عکس در بعضی کشورها سبب اتحاد ویک پارچه گی آن هم شده است.
و بد نيست نگاهی به برنامه و پيرو حزب دمکرات کردستان ايران بيندازيد که سيستم فدرالی را شرح داده و آن را در قالب تماميت ارزی کشور ايران مطرح نموده است
اما اقای هادی صوفی زاده اره زو دارد که مليتهای ايرانی از شر ملت انسان ستيز فارس نجات يابد سخن ديگر و نظر شخصی ايشان است. وگر نه احزاب سياسی کردستانی ب خصوص حزب دمکرات کردستان ايران ملت فارس را انسان ستيز نمیداند ومسله فارس را از حکومت ديکتاتوری دو مسله ی جدا از هم ميدانند. ولی مي خواهم سوا لی از تمامی شخصيتها و احزاب انحصار گر مرکزی ايران کرده باشم ؟
چرا زمانی که ما فدراليسم خواهان شعار اتحاد برای سر نگونی نظام . و برقراری دمکراسی و ازادی انتخاب ازاد در اينده ايران سر ميدهيم شماها با جای اتحاد و همبستگی برابری به عقايد ما دشمنی مي ورزيد مگر ما گفته ايم شما ها جمهوری خواه يا سلطدت طلب يا چپ و راست نباشيد.با اين افکار واپسگرا بجای نخواهين رسيد و خدمتی هم به ايران نخواهين کرد تنها راه نجات ايران تغيرات بنيادی سيستم حکومت دازی رعايت حقوق مساوی وتقسيم قدرت از نظر سياسی و اقتصادی است.
{jcomments off}
نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی