"an independent online kurdish website

ماجراى رد صلاحييت مشايى و هاشمى منجر به تولد دردناك هشت قلوهاى خامنه اى شد.sedredin_huseni

صرف نظر از رسوايى اين عمل براى حكومت در سطح ملى و جهانى به مرگ پيكر زخمى انتخابات در ايران تحليل شد و در ادامه زمزمه هاى خفه هاشمى را گمان نكنم خامنه اى شنيده باشد همانطور كه از تهديدهاى مشايى سپاه پاسداران نمى ترسد.

حكومت به تهديدات خود افزوده است و به طور آشكار فضا را بيش از پيش امنيتى كرده است، اما با تمام اين اوصاف چيزى كه مشخص است اين است كه يك سوى بازى انتخابات در ايران مردم ايرانند كه ملت خوانده ميشوند پس لاجرم ملت ايران در اين بازى نه تنها بازيگرند بلكه مى توانند تاثير گذار هم باشند. 

ما مى توانيم با يك تحريم فعال انتخابات كه اكنون فضا براى آن از هر وقت ديگرى آماده تر است پيامى بسيار نيرومند به تمام جهانيان بفرستيم و حساب خود را از سيد على و هشت قلو هايش جدا كنيم و ابتكار عمل را از او و پسرش مجتبى بگيريم و اين فرصت از امروز تا روز بعد از انتخابات براى ما مردم ايران موجود و بر قرار است. 

ما مردم مى توانيم در روز انتخابات كار قانونى ديگرى را به غير از راى دادن در سطحى ملى و گسترده انجام دهيم مثلا رفتن به پاركها يا به بيرون از شهرها يا به كوه پيمايهاى دسته جمعى يا خانه نشینی ودر كل هر جاى بغيير از پاى صندوقهاى راى و در پايان انعكاس گسترده در رسانه ها و اگر كه ما بتوانيم اين نه‌ى خود را به گوش جهانيان برسانيم انگاه هست كه خامنه ای سرنوشتى جز صدام يا مبارك نخواهد داشت.

صدرالدين حسينى – اسلو ٤ خرداد ماه ١٣٩٢ 
25.05.2013

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی