"an independent online kurdish website

چند روز پیش کانال تلویزیونی “یورونیوز” با استناد بە خبری از رسانەهای جمهوری اسلامی پیرامون بە اصطلاح دستگیری و انهدام چند تیم ترویستی در شرق و غرب کشور کە گویا این گروهها وابستە بە تکفیریها بودە، و همزمان با درگیری خونین منطقە اوشنویە بود ، پخش شدە.shorish_nasiri


در آن خبر جسد ٦ پیشمرگ شهید ، آرم حیزب و هم اسلحە و مهمات شهدا را همزمان با خبر مذکور نشان دادە شدە کە سیلی از اعتراض اعضای حزب و مردم کوردستان در برابر کانال یورونیوز بوجود آمدە بود. در این راستا یکی از اعضای حزب نامەای برای سردبیر قسمت فارسی کانال ،مذکور فرستادە است و این هم پاسخ سردبیر بە نامە اعتراضی شورش ناصری.

_______________

 

جناب آقای ناصری،

با سلام و تشکر از مکاتبه با ما.

درباره خبر مذکور که تصاویر آن توسط سردبیرغیرایرانی خبر تلویزیون ادیت شده بود، متاسفانه تصاویری از اشنویه و نیز تصاویری شامل آرم حزب دموکرات کردستان ایران، در حالی نشان داده می شود که هنوز جمله بخش اول خبر که مربوط به داعش است به پایان نرسیده و این شبهه غلط ایجاد می شود که مهمات توقیف شده یا هر چه که مقامات ایرانی اعلام می کنند توقیف کرده اند، با عنوان داعش نشان داده می شوددلیل اصلی این اشتباه که در ویدئویی انگلیسی نیز مشهود بود، محدودیت زمانی و عدم توجه به آرم حزب دموکرات بوده است. متن انگلیسی و فارسی هر دو تصحیح شده و ویدئو نیز کلا برای همه زبانها حذف گردید.

از تماس شما صمیمانه سپاسگزارم تشکر

ماریا سرسالاری

shorsh_nasrinu


نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی