"an independent online kurdish website

تا ئێستا ئێران، یەک شوێنی پشتراست کردۆتەوە و بەڵام لە ڤیدیۆکانی کە لە سوسیال مێدیاکان دا بڵاو کراوەتەوە، کە چەندین شوێنی نیزامی ئێران کەتوونەتە بەر هێرش و پشێوێکی زۆر دروست بووە.

هەر لەم کاتەش دا ئازەربایجان سەفارەتی خۆی لە تاران چۆل کرد.

دەقی بڵاو کراوە وەزارەتی بەرگری ئێران کە دەڵێ هێرش کراوەتە سەر ئیسفەهان 

بیانیه وزارت دفاع درباره حمله به مجتمع کارگاهی در اصفهان/ریزپرنده‌ها درتله‌ پدافندی منفجر شدند

تهران – ایرنا – وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد : شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

به گزارش ایرنا ؛ وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه ای افزود : این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزژرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید : این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی