"an independent online kurdish website

ک/میدیا:

گروهی از جوانان کُرد شمال خراسان، با فرمایشی خواندن انتخابات دور نهم مجلس رژیم ایران،baykot_helbjardn

از هم زبانان کُرد خود دراین منطقه خواسته‌اند فریب برخی از مهره‌های رژیم که خود را کُرد می‌خوانند، نخورند و در انتخابات شرکت نکنند.
در بیانیه جوانان کُرد خراسان آمده است، کسانی که در شهرهای

قوچان و دره‌گز و شیروان وغیره با سوء استفاده از حس ناسیونالیستی ملیتمان به شورای شهر و یا مجلس شورای اسلامی راه یافتند دیگر ترفندشان راه به جایی نخواهد برد.
متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بنام قاضی، قاسملو و شرفکندی، مژده دهندگان بهار آزادی

با درود فراوان به پاره تن کردستان

دانشجویان روشنفکران و توده ملیت کُرد در شمال خراسان!
رژیم جمهوری اسلامی بار دیگر نمایشی از دمکراسی را می‌خواهد در 12اسفندماه به اجرا گذارد چیزی که تا به حال جز محرومیت و زندان و شکنجه برای ملیت ما چیزی به همراه نداشته است. رژیم مستبدی که ما را تجزیه طلب می‌نامد و این در حالی است که وجود خود کُردهای خراسان با فاصله هزاران کیلومتر از قلب سرزمین مادری کرُدستان دال بر تعهد و دفاع ما از استقلال سرزمین ایران است. با وجود این رژیم‌های خودکامه حاکم بر سرزمین ایران همیشه و در طول تاریخ مُهر تجزیه طلبی را بر فرزندان برومند ملیت کُرد و سایر ملیت‌های ایران زده‌اند و در این راستا بی باکانه و بي شرمانه روزانه خون ده‌ها جوان کُرد را تنها به جرم برابری‌خواهی می‌ریزند.
در چنین شرایطی که جمهوری اسلامی ایران از داخل و خارج با ده‌ها معضل روبروست و احزاب سراسری و منطقه‌ای نمایش فرمایشی انتخابات مجلس نُهم رژیم جمهوری اسلامی ایران را تحریم نموده‌اند، پس از شما عزیزان انتظار می‌رود همراه دیگر خواهران و برادرانمان در سرزمین کردستان این نمایش دمکراسی دروغین را تحریم نموده و هر چه بیشتر رژیم ضد حقوق بشر را رسوا نماییم . قابل ذکر است عده‌ای با عنوان کاندیدای کُردزبان در شهرهای کُردنشین شمال خراسان تنور انتخابات را گرم می‌نمایند و به عنوان نفوذ در قدرت مرکزی و یا شعارهای دیگری ملیت کُرد را به شرکت در انتخابات دعوت می‌نمایند که البته این نیرنگی پوسیده و نخ نما است و اگر کسانی در شهرهای قوچان و دره‌گز و شیروان وغیره با توسل به چنین ترفندهایی و سوء استفاده از حس ناسیونالیستی ملیتمان به شورای شهر و یا مجلس شورای اسلامی راه یافتند دیگر ترفندشان راه به جایی نخواهد برد. این افراد شاید به زبان کُردی تکلم نمایند ولی دیگر جزئی از ملیت کُرد نیستند زیرا آنها ملیت خود را به مقام و قدرت دولت مرکزی فروخته‌اند آنان اگر پشتیبان ملیت کُرد هستند، بزرگی و مقام را باید مردم به آنان بدهند و نه جمهوری اسلامی و یا هر نهاد دیگری که به آن مربوط می‌شود. افراد فوق خائنینی به ملیت کُرد خراسان هستند و مورد تایید شورای نگهبان هستند ونه مورد تایید کُردهای شمال خراسان.
در پایان ما عده‌ای از جوانان حزب دمکرات کردستان ایران شاخه شمال خراسان از همه ملیت کُرد در شمال خراسان می‌خواهیم تا انتخابات را به همراه دیگر بخش‌های ایران و کردستان تحریم نمایند.

سرنگون باد رژیم ارتجاع طلب جمهوری اسلامی ایران
نمایش انتخابات فرمایشی توهین به کرامت و شخصیت هر ایرانیست
آری به تحریم،نه به رژیم جمهوری اسلامی ایران

گروهی از جوانان حزب دمکرات کردستان ایران شاخه شمال خراسان

 

{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی