"an independent online kurdish website

انور حسین پناهی؛ زندانی سیاسی کرد محبوس در زندان مرکزی سنندج، کە از مورخە ١٥|٨|١٣٨٦ در بازداشت بە سر میبرد با وجود گذشت این همە مدت و ابتلای ایشان بە بیمارهای عفونی ناشی از حبس ٦ ماهە در سلولهای انفرادی بازداشتگاە اطلاعات شهر قروە، از هرگونە اجازە درمان و مرخصی استعلاجی محروم بودە است.anvar_huseynp

نامبردە کە سرپرست خانوادە و دارای دو فرزند خردسال است برای دیدار با فرزندانش بارها درخواست مرخصی نمودە است. تقاضایی کە همیشە با کارشکنی مقامات امنیتی و قضایی روبرو شدە است. اخیرا بە دلیل درخواست ها و رایزنی های معتمدین منطقە مقامات قضایی گفتەاند کە ایشان می تواند با گذاشتن وثیقە ٢٥٠ میلیون تومانی جهت انجام معالجات پزشکی و دیدار با خانوادەاش بە مرخصی چند روزە برود.

این درخواست در حالی مطرح شدە است کە مقامات فوق بەوضوح می دانند کە تهیە چنین وثیقە سنگینی برای خانوادە حسین پناهی کە انور تنها نان آور خانوادە بود و برادر دیگر ایشان اشرف حسین پناهی نیز در جریان پیگیری پروندە انور بە قتل رسید، بەهیچوجە امکانپذیر نیست. خانوادە حسین پناهی از تمامی افرادی کە در این مورد امکان یاری بە آنان را دارند طلب همیاری می نمایند.

{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی