"an independent online kurdish website

انستیتوی کورمانج در دانشگاههای ارومیه که توسط دانشجویان دانشگاه ارومیه راه‌اندازی شده و به صورت خودگردان اداره میشود، در بیانیه‌ای از عابد فتاحی نماینده‌ی ارومیه در مجلس شورای اسلامی ایران خواسته است برای پایان‌دادن به نزاع میان دانشجویان این دانشگاه با عابد فتاحی، بهتر است که عابد فتاحی از پست خود یعنی نمایندگی مجلس استعفا دهد.adebi_kormanj

 

 

آقای دکتر عابد فتاحی!

شما خود را نماینده‌ی ملل شریف ارومیه میدانید اما این پست را که وکالت است به خیانت گرفتید.

جناب دکتر! سلام نکردیم چون شما را شایسته‌ی سلام ندیدیم تا زمانی که در پست به اصطلاح نمایدنگی مجلس شورای اسلامی باقی بمانید.

 

ما دانشجویان دانشگاه ارومیه از شما خواستاریم برای پایان‌دادن به نزاع بین ما و شما، بهتر است از پست خود کناره‎گیری کرده و به شغل خود یعنی چشم‌پزشکی مشغول باشید. شما را چه به سیاست؟! در ضمن یادآور میشویم که هم‌اکنون همه‌ی دانشجویان دانشگاه نازلوی ارومیه، به صورت یکدست از آذری‌زبان و کوردزبان گرفته تا دانشجویان سایر ملل ایران، با ما هم‌صدا بوده و خواهان کناره‌گیری شما هستند.

اگر در انتخابات چند سال پیش اشتباه کردیم و به شما رای دادیم، حاضریم رای خود را با هزینه‌ی خون شیدای حاتمی پس بگیریم. شیدایی که مظلومانه کشته شد و قبل از اعلام نتیجه‌ی کالبدشکافی، شمای چشم‌پزشک اعلام کردید که بدنش را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده‌اید که خودکشی کرده است! آیا شایسته نبود که کمی صبور میبودید و با این بیان متین! خود، زمینه را برای قاتلان فراهم نمیکردید تا در کنارمان پرسه بزنند و شما نیز دست روی دست بگذاری؟! 

آقای فتاحی! شما در سنگر دشمن ملل غیر فارس، دشمن آذری و کورد، در سنگر جمهوری اسلامی قرار گرفتید و آبروی خود را به باد دادید. شایسته است از پست خود کناره‌گیری کنید و نام نماینده‌ی ملل شریف ارومیه را به دنبال خود یدک نکشید.

 

 

یکشنبه 18 اسفند 1392

نهم مارس 2014 میلادی

انستیتوی کورمانج در دانشگاههای ارومیه

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی