"an independent online kurdish website

به مناسبت 2 بهمن ماه 1324 مصادف با سال 1945 میلادی سالروز اسقرار اولین جمهوری کردستان در چنین روزی و در میدان چوار چرای مهاباد به دست توانای پیشوا قاضی محمد این روز فرخنده را به تمامی ملت کردsirus-reufi-

در هر چهار پارچه کردستان بزرگ و به خانواده شهدا و اعضاء و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران تبریک میگویم .

امروز 2 بهمن ماه خامنه ای درخواستی عجیب از جوانان غربی داشتند که از آنان دعوت کرده بود برای اشنائی با اسلام مستقیما به قران و زندگی پیامبر اسلام مراجعه کنند.

این در حالیست که گویا ایشان بعد از مدتی که از حادثه ی شارلی ابدو گذشته و نیروهای بسیجیش و همچنین ارگانهای رسمی و غیر رسمی تابع و زیر نظرشان بارها در رسانها و بنگاههای خبر رسانیشان نه تنها این حمله ی تروریستی را به صورت علنی محکوم نکردند بلکه تلویحا از آن هم حمایت کردند و این عمل ضد انسانی و آزادی بیان راهم تائید نمودند . نمونه بارز آن گسیل بسیجیان تحت رهبریش به خیابان نوفل لوشاتو در تهران بود  در مقابل سفارت فرانسه که میشود گفت این نمایش که از طرف حکومت نوشته و اجرا گردید مهر تائیدی بر ترور این کاریکاتوریستها بود که با ترورشان قلب تمامی آزادیخواهان جهان و آزاد اندیشان را جریحه دار نمود، جالب این بود به تابلوی خیابانی هجوم آوردند که به گفته ی خودشان امامشان در ان خیابان نهال تروریست دولتی و بین المللی را طرح ریزی نمود ه بود .

در دعوتشان اشاره نموده اند که دلیل مخاطب قرار دادن جوانان (حس حقیقت جوئی ) در آنان است.

ایا ایشان از خود نمیپرسند که شاید ممکن باشد این جوانان نیز از خود ایشان بعنوان شخص اول مملکت که همه تصمیمات حتی کوچکترین و ناچیز ترین تصمیم فردی و شخصی جوانان ایران باید طبق نظرشان باشد بپرسند چرا برای جوانان کشور خود این امکان را فراهم نمینمائید که به دنبال حس حقیقت جوئی بروند؟ در حالیکه در کشورهای غربی هیچ محدودیتی برای تحقیق در رابطه با انچه که میخواهد بداند وجود ندارد . چون در کشور تحت سلطه خود تمامی راههای تحقیق و جستجو را بر انان بسته اند چنان میپندارند که اوضاع همانند حکومت تحت امرش در ایران میباشد. در ضمن وقتی که جوانان غربی در سایتهای آزاد و بدون فیلتر و مطبوعات آزاد و بدون سانسور میتوانند به کلیه اطلاعات دسترسی داشته باشند این خواسته تنها برای فریب و ریا کاری در نزد طرفداران رژیم میباشد یا شاید برای ان عده از جوانانی در کشورهای تحت الحمایه ایشان که پولهای بیشماری را در اختیارشان برای ترویج ترور و پاکسازی نژادی مانند آنچه امروز در سوریه ؛ عراق و فلسطین شاهد آنیم گوش شنوا داشته باشد. وقتی ایشان و نظامش از ترور و تروریست حمایت میکند با چه روئی از جوانان غربی انتظار دارد به دعوتش لبیک گویند . زمانی که میلیشیا های شیعه در عراق وسوریه به اسم مبارزه با داعش به قلع و قمع اهل تسنن دست میزنند و طبق امار اعلام شده تنها توسط این گروه و سرایای خراسانی که خود را پیرو خامنه ای اعلام نموده اند در استان دیاله عراق حدود 300 نفر را تنها به جرم اینکه اسم عمر و ابوبکر داشته اند به قتل رسانده اند و از ترس این گروهای شیعی ساکنین سنی این متطقه مجبور شده اند آواره گردند و این قتل عام را با الهام از همان قران و دستوری انجام داده اند که شما مریدشان میباشد .

در ضمن امروز شما خود را ولی امر مسلمین جهان معرفی مینمائید و جانشین امامت خمینی هستی اگر براستی میخواهی چهره ای زیبا از اسلام به دنیا ارائه نمائی میتوانی حکم صادره از طرف خمینی را که دستور قتل سلمان رشدی  را صادر نموده و هنوز نیز بر این دستور خود شما هم اصرار دارید لغو نمائید تا نه تنها جوانان غرب بلکه سایرین در کشورهای آزاد  نیز دیدی شفاف تر نسبت به آنچه شما و اطرافیانتان بر طبل باطل آن میکوبید داشته باشند.

زمانی که خود از عوامل ترورهای داخلی و خارجی معرفی میگردید و صراحتا اسمتان در لیست پلیس بین الملل وجود دارد چگونه به خود این اجازه را میدهد که دیگران را توجیه نمائید ، در صورتی که شما و امامتان و حکومتتان تمامی این جنایتها را به اسم اسلام و بر گرفته از آیات شریف قران و دستورات پیامبر اسلام انجام میدهید ایا حکم جهاد امامتان خمینی را در اوائل انقلاب بر ضد ملت کرد فراموش کرده اید که با استناد به آیات قران شریف و دین اسلام صادر کردند و آن همه جنایت را بر علیه ملت کرد به نام اسلام انجام دادند باز هم انتظار دارید جوانان غرب توجهی به آنچه میگوئید داشته باشند.

همچنین سئوال کرده اید چرا در موضوع مهمی همچون شیوه برخورد با فرهنگ و اندیشه اسلامی ؛از شکل گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟

باید به ایشان متذکر گردید در این موضوع هم هیچ جلوگیری که نشده بلکه برای مسلمانان در غرب چنان ازادی را فراهم کرده اند که بتوانند انطور که دوست دارند از اسلام و شریعت و مناسک خود بهره برداری نمایند و حتی از طرف دولتها نیز حمایت و کمک مالی میشوند . در انگلستان بیش از 1000 مسجد وجود دارد ، آقای خامنه ای در کشوری که شما مسئول آن هستید برادران دینی اهل تسننتان در تهران به دستور شما فاقد یک مسچد برای ادای فرایز مذهبیشان میباشند و حتی در روز تولد پیامبر عظیم الشان اسلام  که بنام روز وحدت نامگذاری نموده اید و سالانه مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغاتش مینمائید مانع برگزاری نماز جماعتشان گردیدید. شما خود یا دولتهای زیر نظر شما مجوز تاسیس و ساخت چند کنیسه و کلیسا را صادر کرده اید؟ایا درغرب از شکل گیری آگاهی عمومی جلو گیری میگردد یا در نظام تحت حکمرانی شما؟

همچنان که گفته اید امروز که ابزارهای ارتباطی ؛مرزهای جغرافیائی را شکسته است ،اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی محصور کنند. اقای خامنه ای شما که خود این موضوع را میدانید که ابزارهای ارتباطی مرزهای جغرافیائی را شکسته اند پس چرا اصرار دارید که جوانان کشورتان در این مرزهای ساختگی شما زندانی باشند و از تمامی وسایل مربوطه جهت فیلترینگ اینترنت استفاده مینمائید و روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان را زیر شکنجه به قتل میرسانید و به زندانهای طولانی مدت محکوم مینمائید ،لطفا دست از این سیاه بازیها بردارید زیرا دیگر حنایتان برای کسی رنگی ندارد. تا زمانی که شما و نظامتان از گروههای تروریستی در سرتاسر جهان حمایت مالی و معنوی مینمائید خاورمیانه و جهان آزاد روی آرامش به خود نخواهد دید مگر اینکه شما در رفتارتان در حمایت از تروریست تجدید نظر  نمائید و یا همانند سایر نظامهای دیکتاتوری منطقه ای منتظر خشم زیر خاکستر ملیتهای تحت ستم ایران باشید.با این نامه نگاریها و دعوت کردنها نه تنها باعث تغیری در افکار جوانان غرب و داخل ایران نمیشوید بلکه بیشتر  وجه ی اسلام را خدشه دارتر مینمائید ، زیرا بعنوان به اصطلاح خودتان ولی امر مسلمین جهان گفتارتان با عملکردتان در تضاد میباشد. 

سیروس رئوفی  

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی