"an independent online kurdish website

هم چنین بر دیگر کسی پوشیده نیست که این رژیم توانسته تنها با اعمال ترور و ایجاد وحشت در داخل و خارج از ایران و با از روش دجالیت و مسخ کلمات  و واژه ها بر حکومت ننگین خود تا کنون ادامه دهد.celal_golshen

نیاز به یاد اوری نیست که هرگاه رژیم اخوندی چه از نظر داخلی و چه از نظر خارجی به بن بست میرسید راهگشائی را در انجام چنین عملیت تروریستی می یافت.  برای نمونه، زمانی امام ره انها جام زهر جنگ خانمانسوز هشت ساله را سر کشید و با خطر اعتراضهای داخلی و اعتلای مقاومت ایران روبرو گردید راه حل را در در فتوای ارتداد علیه سلمان رشدی نویسنده پاکستانی تبار مقیم انگلیس یافت تا توجهات جهانی را از مسائل داخلی ایران به خارج انتقال دهد.

یا باز هم برای مثال، با ایجاد عملیات تروریستی در خارج از کشور علیه اعضای مقاومت  از جمله دکتر کاظم رجوی و نقدی و سایرین از قبیل  قاسملو و شرافکندی … سعی داشت تا موانع اساسی بر سر راه خود در ورود به جامعه جهانی بردارد.

و نمونه های دیگر برای ایجاد قدرت نمائی اما از روی ضعف، انفجار هواپیمای بوئینگ 747″ پان آمریکن” در سال  1988 بر فراز لاکربی اسکاتلند، اگر چه به لیبی نسبت داده شد، انفجار مرکز یهودیان در بوینس ایرس در سال 1994  ویا انفجار برج خوبر در ریاض در سال 1996.

نمونه ها کم نیستند. اما ان چیزی که اکنون جالب به نظر میرسد این است که این رژیم  اکنون در اثر اعتلای مقاومت  و کسب حمایتهای بینالمللی و تحریمهای اقتصادی انچنان محصور شده و عرصه را به خود تنگ میبیند که دیگر پنهان کاری ها را کنار گذاشته و شمشیر را از رو بسته است.

مطالب شکنجه گر سابق و روزنامه نگار و سر دبیر ورق پاره کیهان و نماینده “ولایت وقاهت” در در این موسسه بازگو کننده بسیاری از حقایق است.

او درمطلبی که بصورت مکالمه با به اصطلاح “دوست مصری اش” در کیهان سه شنبه 28 تیر ماه به چاپ رسانده چنین مینویسد:

ـ پرسيد به نظر شما براي مقابله با اين اقدام ضدانساني آمريكا و اروپا چه كاري از ما ساخته است؟

ـ گفتم؛ چه مي دانم؟ گفت؛ به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكايي و اروپايي حمله ور مي شويم و عرصه را بر اين شركت ها تنگ مي كنيم.

بعد لبخندي زد و پرسيد؛ موافقي؟ پاسخ دادم؛ چرا نه؟!

شریعتمداری سپس نتیجه میگیرد:

“چرا که تحریم تحویل سوخت به هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران تنها به خاطر مقابله ایران اسلامی با آمریکا و اسرائیل صورت گرفته و می گیرد، بنابراین حمله به دفاتر شرکت های هواپیمایی آمریکا و اروپا به یقین درسی فراموش نشدنی برای قدرت های استکباری خواهد بود.

 از این مطالب میتوان نتیجه گرفت که تمامی عملیات تروریستی که به ایران نسبت داده شد واقعیتی بیش نبوده و نیست حتی اگر رژیم گلو پار کند و هزاران سند و مدرک تولید کند که کار انها نبوده.

و البته میتوان به نتیجه هم رسید که رژیم دیگر به قول عامیانه به سیم اخرزده و در پیش خود اینگونه نجوا میکند: اب که از سر ما گذشته، حالا یک وجب یا یک متر.

جلال گلشن تنها.

{jcomments off}

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی