"an independent online kurdish website

در چهار ماه گذشته سلطنت طلبان و‌ شخص رضا پهلوی هرچه در توان داشتند برای تحریف یا منحرف کردن جنبش نوین مردم ایران به کار گرفته‌اند.

اما اگر این ویدیو به هر دلیلی در داخل کشور باز نمیشود میتوانید شرحی مختصر از آن را اینجا بخوانید.

‏پس از چهار ماه تخریب جنبش نوین مردم ایران و جعل واقعیتهای تاریخی و مانع تراشی برای تشکیل ائتلاف توسط رضا پهلوی و طرفدارانش، نقد عملکرد آنها را آغاز کرده‌ام.

‏پیشنهادی هم برای تشکیل دو ائتلاف ارائە دادەام که جزییات در ویدیو توضیح داده شده است

رضا پهلوی ثابت کرد به اندازه جمهوری اسلامی از تحولات چهار ماه گذشته شوکه شده و ناراحت است. آنها خود را بازنده جنبش زن زندگی آزادی می دیدند. تلاششان برای تحمیل شعار ژن ژیان پهلوی هم شکست خورد. وصله ناجور مرد میهن آبادی هم به شعار اصلی این جنبش نچسپید. سلطنت طلبها بارها به شیوه‌هایی دیگر تلاش کردند‏ شعار مردم را بدزدند یا منحرف کنند. انها می‌دیدند که نداشته‌هایشان عیان شده پس سعی در تخریب داشته‌های دیگران را داشتند.  از جمله تخریب احزاب.

در ائتلاف جمهوری خواهان دمکرات، ما مدافعان دموکراسی و حقوق بشر، باورمندات به عدالت اجتماعی، مدافعان حقوق زنان و اتنیکها و کارگران راه خود را ادامه می‌دهیم و سلطنت طلبها هم راه خود را…

لینک یوتیوب این ویدیو در بیو این پیج در دسترس است. اگر تلویزیونی این ویدیو یا مباحث مشابه را منتشر کند سعی می‌کنم از قبل اطلاع رسانی کنم برای کسانی که در داخل امکان باز کردن ویدیوی اینستاگرام را ندارند.

ما فعلا رسانه نداریم اما مردم را داریم!

‏⁧ #ژن_ژیان_ئازادی⁩

‏⁧ #زن_زندگی_آزادی⁩

لطفا در انتشار این ویدیو کمکم کنید. برخلاف پهلویها ما رسانه اختصاصی نداریم! رسانه مهم است اما قدرت مردم مهمتر.

قسمتی از سخنان ڕضا پهلوی 

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی