"an independent online kurdish website

مردم غیور کردستان و  ایران  با هدف سرنگونی کامل جمهوری اسلامی به سنگرهای مبارزه پیوستند و شعار مرگ بر دیکتاتور سردادند.

  • انقلابیون مریون در بهشت مصطفی بر سر مزار شهید نسرین قادری، یکی از دختران انقلابی مریوانی بر مزار #نسرین_قادری بە یاد ژینا، نیکا، حدیث، مینو، سارینا، فرشتە، کبری، نگین و.. موهایش را برید، با شعار مرگ بر جاش و ژن ژیان ئازادی، سنندج تنها نیست و مریوان پشتیبان همیشگی سنندج، لعنت بر خامنەای لعنت بر خمینی، زن زندگی آزادی خائن بیشرفی بس است،  ژن ژیان ئازادی جاش بەسیە گەوادی، ئەی ڕەقیب، شەهید نامرێ، “آزادی آزادی” ما کورد هستیم و تسلیم نمی شویم ما نوەهای پیشوا قاضی محمد هستیم، ئێمە کوردین نابەزین ڕۆڵەی پێشەوا قازین.
  • واکنش دانشجویان دانشگاه ارشاد دماوند واحد تهران به حضور ماموران لباس شخصی در پی شعارها ــ
  • اعتراضات در دانشگاه علم و فرهنگ تهران، جونمون دستمونه،ظلم و ستم بسمونه
  • سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱، ویدئویی از تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، با همراهی تعدادی از اساتید این دانشگاه, معترضان حاضر در این تجمع ترانه موسوم به “سرود زن” را به اتفاق همخوانی کردند.
  • دانشجویان دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه علامه‌، «از آسمان ایران خون اگر ببارد ، علامه متحد قصد تسلیم ندارد»
  • تهران‌، دانشگاه علم و فرهنگ ، امسال میده کشته سپاه مرگ بر کل نظام.
  • حمله مدیر مدرسه به دانش آموزان دبیرستان فنی آرمینه مصلی نژاد در شهر ری، ویدئوها و پیامهایی دریافتی از دبیرستان فنی آرمینه مصلی نژاد در شهر ری، نشان می‌دهد ، که تعدادی از دانش اموزان این دبیرستان امروز سه شنبه هفدهم آبان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده اند. گفته شده است هنگامی که دانش آموزان در این دبیرستان شعار داده اند، مدیر مدرسه بعد از تهدید که با نیروهای امنیتی تماس میگیرد، دانش آموزان را در حیاط جمع کرده و سعی کرده است به زور از آنها تعهد بگیرد که با مقاومت دانش آموزان مواجه شده است.  مدیر این دبیرستان بر اساس شهادت دانش آموزان سپس اقدام به ضرب و شتم چند دانش آموز کرده و یکی از دانش آموزان را از پله‌های مدرسه به پایین پرتاب میکند.حداقل دو دستگاه آمبولانس دانش‌آموزان مصدوم را از این دبیرستان به بیمارستان منتقل کرده اند که یکی از آمبولانسها فاقد پلاک بوده است. از وضعیت وهویت دانش آموزی که از پله ها پرت شده است اطلاعی در دست نیست. بقیه مصدومان آنطور که گفته شده است به خاطر افت فشار و شوک ناشی از این برخورد خشونت آمیز به بیمارستان منتقل شده اند.
  • ویدیوهای دیده نشده از پیشوازی گرم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از محمد حسین صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ازسرداران سپاه.
  • 76 قطعه از ایالات متحده، از 14 شرکت آمریکایی در پهپادهای ایرانی پیدا شده.، یعنی حکومت آخوندی توسط این 14 شرکت تحریم ها رو راحت دور زده، اما برای دارو (که البته تحریم نیست)و … جار میزنه که تحریمیم.
  • پیام اسما بلوچ به همه زنان و مردان بلوچستان

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی